spannenddd! - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Britt Sweers - WaarBenJij.nu spannenddd! - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Britt Sweers - WaarBenJij.nu

spannenddd!

Blijf op de hoogte en volg Britt

19 Januari 2016 | Nederland, Ugchelen

Nog 2 daagjes en dan vlieg ik naar Spanje! Ik heb er onwijs veel zin in!
De meiden en ik hebben contact gehad met een student die nu in het ziekenhuis werkt waar wij ook gaan werken. Het is super fijn om contact te hebben gehad met haar. Ze heeft ons een boel verteld over hoe het daar gaat en welke afdelingen ze heeft gewerkt. Ook gaf ze ons een paar handige tips die we zeker mee nemen!
Ik heb druk bezig met alle spullen te verzamelen, en het valt echt tegen!
Het liefst neem ik natuurlijk alles mee.
Ook hebben we al ingecheckt en stoelen uitgekozen in het vliegtuig dus nu is het wachten tot vrijdag!
Gelukkig heb ik tot nu toe alle toetsen gehaald uit de toetsweek. Ik moest ze allemaal halen omdat ik als de herkansingen zijn al in Spanje zit. Morgen de laatste toets, geneeskunde, en dan ben ik echt klaar voor vertrek.

Tot de volgende keer vanuit Spanje!!
Ik heb er zin in!

liefs xx

  • 19 Januari 2016 - 18:26

    Gerrit Dalhuisen:

    hpi Britt,

    succes en veel plezier!

    gr Gerrit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ugchelen

Britt

Hier hou ik een verslag bij over mijn stage in Spanje. Ik loop stage in een ziekenhuis bij Benidorm en ik woon in Alfaz del Pi. Op deze manier hoop ik jullie een beetje op de hoogte te kunnen houden van mijn avontuur. Liefs, Britt

Actief sinds 31 Dec. 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 2170

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 08 Juli 2016

Spanje!

31 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: